Με την πιο βαρετή corporate lingo θα γίνονται πλέον τα πάντα, αγαπητές φίλες και φίλοι. Ο υπουργός Μεταφορών Κωνσταντίνος Κυρανάκης αποφάσισε ότι τα λεωφορεία της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης όχι μόνο πρέπει να αλλάξουν οπτική ταυτότητα, αλλά πρέπει (κάτι τέτοιο υπονοείται τέλος πάντων, αν και μπορεί απλά να μην ξέρει καλά ελληνικά) και να έχουν την ίδια. Αντί λοιπόν να γίνει κάποιος σχετικός διαγωνισμός, ο Κυρανάκης αποφάσισε ότι είναι μια καλή ευκαιρία να καυλαντίσει το κοινό, οπότε προκήρυξε έναν διαγωνισμό στον οποίο θεωρητικά μπορούν να συμμετάσχουν οι πάντες, δηλαδή από μελετητικά γραφεία μέχρι rookie φοιτητές. Θα υπάρχουν μάλιστα και 3 έπαθλα: 10.000€ για τον νικητή και 3.000€ και 1.000€ για τον 2ο και 3ο φιναλίστ αντίστοιχα. Εμείς από τη μεριά μας ελπίζουμε ότι τα ελληνικά social media θα δώσουν το κόντεντ που περιμένουμε από αυτά. Όπως είπε: «Κάνε εσύ το “rebranding” για τα λεωφορεία της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης! Για πρώτη φορά, δίνουμε στους πολίτες τη δυνατότητα να συμβάλουν στην αλλαγή της εικόνας των δημόσιων συγκοινωνιών στις δύο μεγαλύτερες πόλεις της Ελλάδας, οι οποίες θα αποκτήσουν μια ενιαία και μοντέρνα οπτική ταυτότητα.» Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram. Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Konstantinos Kyranakis (@kyranakis) Αφού δεν έκανε και giveaway, πάλι καλά να λέμε.