Νευράκια φαίνεται ότι έχει η πρώην πολιτεύτρια και στέλεχος της ΝΔ, Πόπη Σεμερτζίδου. Τους τελευταίος μήνες η πολιτικός έχει δει την περιουσία της να δεσμεύεται μετά από εντολή της Αρχής για το Ξέπλυμα Μαύρου Χρήματος, κάτι που προφανώς δεν είναι και πολύ του γούστου της. Φυσικά, όλα αυτά γίνονται μετά τις αποκαλύψεις για τις επιδοτήσεις του β που έπαιρναν οικογενειακώς, αλλά και τις Πόρσε, τις Φεράρι, τα Τζόκερ και πάει λέγοντας, αλλά αυτός δεν έχει και πολλή σημασία. Το σημαντικό είναι ότι αισθάνεται δυσφορία. Αυτό φάνηκε και στην Εξεταστική Επιτροπή, όταν ρωτήθηκε σχετικά. Πιο συγκεκριμένα, όταν της είπαν το εξής: «Εμένα αν είχαν παγώσει οι λογαριασμοί μου δεν θα μπορούσα να ζήσω.» Αυτή τότε απάντησε το εξής, το οποίο φαίνεται ότι είναι μια μπηχτή για την απεργία του Πάνου Ρούτσι: «Λέτε να μην φρόντισα να μάθω (γιατί δεσμεύτηκαν). Δεν μας λένε κάτι παραπάνω. Εγώ τι πρέπει να κάνω δηλαδή. Να αρχίσω απεργία πείνας έξω από τη Βουλή;» Αυτή η δήλωση σίγουρα θα κάνει θαύματα για τη δημόσια εικόνας της.