Τελειωμό δεν έχει αυτή η κωμωδία, αγαπητές φίλες και φίλοι. Αναφερόμαστε φυσικά στο πολύ πρόσφατο ΛαζαρίδηςGate που έσκασε πριν λίγες μέρες. Σε περίπτωση που είχατε τυφλωθεί από το αρνί, το σκάνδαλο είναι ότι ο υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης είχε προσληφθεί το 2007 και το 2013 σε θέσεις ειδικού συμβούλου σε υπουργεία (προφανώς πιο παλιών κυβερνήσεων) παρότι ο νόμος απαιτούσε την κατοχή πτυχίου πανεπιστημίου, μεταπτυχιακού ή/και διδακτορικού. Όπως καταλαβαίνετε, αυτός δεν το είχε. Μετά τις αποκαλύψεις, ο Λαζαρίδης έκανε πολλές προσπάθειες να αποκρούσει τις κατηγορίες για να σώσει το πολιτικό τομάρι του, όμως το show δεν είχε τελειώσει. Μέσα στη βδομάδα αποκαλύφθηκε από το Έθνος και ότι το 2013, μετά την παραίτησή του από θέση συμβούλου στη Γενική Γραμματεία Ισότητας των Φύλων, ο διάδοχός του στην εν λόγω θέση ήταν η σύζυγός του Αθανασία Κοτσαύτη. Σε αυτό το σημείο και ακριβώς πριν ο Μητσοτάκης πάει στη Βουλή για να ακούσει το αναμενόμενα σκληρό χώσιμο της αντιπολίτευσης, ο (μάλλον καθόλου, πλέον) Μακάριος Λαζαρίδης έβγαλε ανακοίνωση όπου ζητάει συγγνώμη για το ύφος και δηλώνει διατεθειμένος να γυρίσει πίσω τα $$ που δεν άξιζε. Όσον αφορά τη σύζυγό του, πετάει το μπαλάκι στην τότε τότε Γραμματέα Νέας Γενιάς Βάσω Κόλλια: «Αρχικά, νιώθω την ανάγκη να ζητήσω συγγνώμη γιατί, μέσα στην ανάγκη να υπερασπιστώ τον εαυτό μου, εκφράστηκα τις προηγούμενες ημέρες, κάποιες στιγμές, με τρόπο που δεν συνάδει, ούτε με το ήθος μου, ούτε με το ήθος της παράταξης στην οποία ανήκω από μικρό παιδί. Επί της ουσίας, όμως, σε μια περίοδο που επιχειρείται η συστηματική σπίλωση προσώπων με διαδρομή και παρουσία στον δημόσιο βίο, οφείλω να ξεκαθαρίσω τα εξής: Διαχρονικά, οι Υπουργοί, οι Υφυπουργοί και οι Γενικοί Γραμματείς επιλέγουν, σύμφωνα με τον νόμο, συνεργάτες της απόλυτης εμπιστοσύνης τους, οι οποίοι και αποχωρούν με την αποχώρηση του πολιτικού τους προϊσταμένου, χωρίς κανένα άλλο δικαίωμα. Συνεργάτες με σχέση εμπιστοσύνης και αποτελεσματικότητας. Αυτά δεν είναι ούτε πρωτοφανή ούτε μεμπτά. Σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, μπορούσα να προσληφθώ στη θέση του ειδικού συνεργάτη ως απόφοιτος Λυκείου, με δεδομένο ότι το πτυχίο μου δεν ήταν αναγνωρισμένο από το τότε ΔΙΚΑΤΣΑ, μετά τον έλεγχο των εγγράφων που μου ζητήθηκαν και τα οποία κατέθεσα στην αρμόδια υπηρεσία. Αν έπρεπε να διορισθώ ως ειδικός συνεργάτης και όχι ως ειδικός σύμβουλος, αυτό συνέβη χωρίς καμία δική μου παρέμβαση ή επιλογή. Η απόδειξη για τα παραπάνω είναι ότι στο Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης κατατάχθηκα στην κατηγορία ΔΕ, γιατί προφανώς οι υπηρεσίες, με Υπουργό τον σημερινό πρωθυπουργό κ. Κ. Μητσοτάκη έκαναν σωστά τη δουλειά τους. Γιατί και τότε και τώρα ο κ. Μητσοτάκης αλλάζει το Κράτος και διορθώνει παθογένειες ετών. Αυτό κάνουμε άλλωστε 7 χρόνια τώρα και θα συνεχίσουμε να το κάνουμε για να ζήσουν τα παιδιά μας σε μια καλύτερη χώρα. Και είμαι υπερήφανος που είμαι μέλος αυτής της Κυβέρνησης και αυτής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας. Επειδή, όμως, δεν επιθυμώ να αιωρούνται σκιές, ζητώ ο ίδιος τον πλήρη, έντοκο καταλογισμό οποιωνδήποτε αχρεωστήτως καταβληθέντων σε εμένα ποσών. Σε ό,τι αφορά τη σύζυγό μου, Αθανασία Κοτσαύτη, ουδέποτε έκρυψα την πολιτική και οικογενειακή μου σχέση με την κυρία Βάσω Κόλλια. Μετά την αποχώρησή μου από τη Γενική Γραμματεία, η ίδια έλαβε την απόφαση για την πρόσληψή της και τη συνεργασία της με την τότε κυβέρνηση συνεργασίας Ν.Δ. – ΠΑΣΟΚ. Η αλήθεια είναι μπροστά σε όλους. Με πλήρη διαφάνεια και χωρίς καμία σκιά. Δεν έχω τίποτα να φοβηθώ, αλλά δεν θα επιτρέψω από κανέναν τη «δολοφονία» του χαρακτήρα μου και τη σπίλωση της οικογένειάς μου.» Πως θα γίνει να μη σταματήσει ποτέ αυτό το σίριαλ; Περνάμε τέλεια.