Ήταν ή δεν ήταν αριστούργημα; Ήταν περισσότερο David Lynch ή περισσότερο Twin Peaks; Έβγαζε ή δεν έβγαζε νόημα; Άξιζε ή δεν άξιζε τον κόπο; Σε ποιο έτος βρισκόμαστε;


Ήταν ή δεν ήταν αριστούργημα; Ήταν περισσότερο David Lynch ή περισσότερο Twin Peaks; Έβγαζε ή δεν έβγαζε νόημα; Άξιζε ή δεν άξιζε τον κόπο; Σε ποιο έτος βρισκόμαστε;