Ο μεγαλύτερος κωμικός του πλανήτη φαίνεται ότι είναι ο Ντόναλντ Τραμπ, αγαπητές φίλες και φίλοι. Πως αλλιώς να χαρακτηρίσουμε έναν άνθρωπο ο οποίος καταφέρνει να βγάλει γέλιο με κάθε πιθανό ή απίθανο τρόπο, ακόμη κι όταν δεν το θέλει; Η τελευταία τέτοια περίσταση είναι το ποστ που έκανε στο προσωπικό του μέσο κοινωνικής δικτύωσης (το Truth Social) με αφορμή την αποχώρηση του CEO της Apple Τιμ Κουκ από το τιμόνι της εταιρείας. Ο Κουκ, ο οποίος είχε διαδεχτεί τον σαφώς πιο γνωστό στον χώρο των tech bros Στιβ Τζομπς θα παραμείνει CEO μέχρι την πρώτη του Σεπτέμβρη. Οπότε, ο Τραμπ αποφάσισε να γράψει κάτι για αποχαιρετισμό και για να του αποδώσει τα δέοντα σπέκια. Τι έκανε λοιπόν; Έγραψε ένα ποστ που εξιστορεί το πως ο Κουκ τον πήρε κάποτε τηλέφωνο για ένα ρουσφέτι και πόσο γαμάτος ένιωσε ο ίδιος που ένας CEO του έπαιρνε μπουκίτσι κατ΄αυτόν τον τρόπο για μια χάρη. «Όταν δέχτηκα την κλήση, είπα, ουάου, με καλεί ο Tim Apple (Cook!), πόσο μεγάλο είναι αυτό; Εντυπωσιάστηκα πολύ με τον εαυτό μου που με καλούσε ο επικεφαλής της Apple για να μου φιλήσει τον κώλο.» ΑΠΛΑ ΔΥΟ ΑΓΟΡΙΑ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΠΕΡΝΑΝΕ ΚΑΛΑ Ο ΕΝΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΛΛΟ.