Μία ολίγον «I AM HELLENE» εμφάνιση επέλεξε η Ελληνίδα διαγωνιζόμενη στα φετινά καλλιστεία Miss Universe, τα οποία θα ολοκληρωθούν σήμερα 21 Νοεμβρίου στην Ταϊλάνδη με 120 συμμετοχές. Όπως θα δείτε παρακάτω, η διαγωνιζόμενη από τη χώρα μας Μαίρη Χατζηπαύλου ντύθηκε «Νίκη της Σαμοθράκης». Πιο συγκεκριμένα, φόρεσε μια στολή (με φτερά) που είναι tribute στο πασίγνωστο άγαλμα που βρίσκεται στην ξενιτιά του Λούβρου. Τα φτερά πήγαιναν πακέτο με το μήνυμα «Take Our History Back», το οποίο καταλαβαίνετε από μόνα σας σε τι αναφέρεται. Εντέλει κέρδισε η Μεξικάνα, Έλληνες ηττηθήκαμε: