Μέσα στη μίρλα πρέπει να έφυγαν οι (Εβραίοι από τη Βρετανία) πελάτες της ταβέρνας Αξιώτισσα στη Νάξο. Όπως καταλαβαίνει κανείς διαβάζοντας ακόμα και το ρεπορτάζ της φιλο-ισραηλινής βρετανικής tabloid Daily Mail, η κατάληξη ήταν κάτι που προκάλεσαν μόνοι τους. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, επρόκειτο για 3 οικογένειες με παιδιά. Όλα ξεκίνησαν όταν κάποιο από τα παιδιά πήγε μέσα και ανακάλυψε ότι το εστιατόρια είναι γεμάτο από αυτοκόλλητα υπέρ της Παλαιστίνης και κατά της γενοκτονίας, όπως αυτό που βλέπουμε στο FB που παρατίθεται παρακάτω. Το αυτοκόλλητο που σκίστηκε έλεγε «Μποϊκοτάζ στο Ισραηλινό απαρτχάιντ». Η αναφορά στο Ισραηλινό απαρτχάιντ κατά των Παλαιστίνιων φαίνεται ότι ενόχλησε τις οικογένειες των Βρετανών, με αποτέλεσμα κάποιο άτομο εξ αυτών να προσπαθήσει να σκίσει το αυτοκόλλητο. Αυτό προκάλεσε την αντίδραση της σερβιτόρας, η οποία πήγε και τους ζήτησε τον λόγο, λέγοντας τους ότι κάτι τέτοιο είναι ανεπίτρεπτο. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τουρίστες πρακτικά καρφώνονται από μόνοι τους, καθώς δεν αρνούνται ότι κάποιος πήγε να σκίσει το αυτοκόλλητο, ενώ παρατίθεται και ερώτηση του ενός προς τον ιδιοκτήτη της ταβέρνας που πρακτικά του είπε «γιατί διαλέξατε αυτό από όλα τα προβλήματα του κόσμου;» (προφανώς η έννοια της γενοκτονίας δεν τον απασχολεί ιδιαίτερα). Σε κάποια φάση οι τουρίστες φώναξαν ότι αυτό είναι αντισημιτισμός και οι ιδιοκτήτες της ταβέρνας τους απάντησαν ότι υποστηρίζουν τη γενοκτονία, αλλά και ότι οι ίδιοι υποστηρίζουν τους Ισραηλινούς διαδηλωτές που αντιτίθενται σε αυτή. Εντέλει, ο ιδιοκτήτης τους είπε να φύγουν από το μαγαζί του. «Τότε ήρθε ο ιδιοκτήτης, κατευθείαν στο πρόσωπό μου, και μου είπε: “Φύγε από το εστιατόριό μου”. Φώναξε τόσο δυνατά που οι άλλοι θαμώνες μπορούσαν να ακούσουν: “Είναι Σιωνιστές! Σιωνιστές!…Φύγε από το εστιατόριό μου”.» Μιλώντας στη Daily Mail, οι τουρίστες δήλωσαν ότι ένιωσαν σαν να τους φόρεσαν το κίτρινο αστέρι που φόραγαν οι Εβραίοι στη Ναζιστική Γερμανία, έναν παραλληλισμό που αφήνουμε να σχολιάσετε μόνοι σας. Μια πιο κωμική λεπτομέρεια είναι ότι αρχικά πήγαν να φύγουν χωρίς να πληρώσουν, αλλά τελικά όπως όλοι στα ελληνικά νησιά δεν γλίτωσαν τη λυπητερή (γιατί η πύλη του πάρκινγκ ήταν κλειδωμένη). Οι ιδιοκτήτες της ταβέρνας απάντησαν εκτενώς, τόσο απαντώντας στη Daily Mail: «Όλα ήταν καλά μέχρι που κάποιος από την ομάδα αποφάσισε να σκίσει ένα μικρό αυτοκόλλητο που έγραφε “Μποϊκοτάζ του Ισραήλ κατά του απαρτχάιντ“, μια δήλωση που αναφέρεται προφανώς στην άθλια κατάσταση στη Γάζα. Η σερβιτόρα που το είδε είπε σε αυτό το άτομο ότι δεν έχει κανένα δικαίωμα να το κάνει, αφού είναι ιδιωτική περιουσία. Μία από τις γυναίκες της ομάδας αντέδρασε αρκετά έντονα στην πολιτική μας άποψη σχετικά με τις γενοκτονικές πρακτικές και πολιτικές της ισραηλινής κυβέρνησης». Άρχισε να φωνάζει και μας κατηγόρησε ότι είμαστε ρατσιστές εναντίον των Εβραίων γενικά και ότι το φαγητό είναι απαίσιο. Την αποκαλέσαμε σιωνίστρια υποστηρίκτρια των εγκλημάτων πολέμου και προσθέσαμε επίσης ότι υποστηρίζουμε τις χιλιάδες Ισραηλινούς που διαδηλώνουν σχεδόν κάθε μέρα ενάντια στις πολιτικές της φασιστικής ισραηλινής κυβέρνησης και τις εκατοντάδες χιλιάδες Εβραίους σε όλο τον κόσμο που καταδικάζουν αυτές τις φρικαλεότητες. Για να διευκρινίσουμε, στα 26 χρόνια λειτουργίας μας, έχουμε κάνει συχνά δημόσιες δηλώσεις στο εστιατόριο για τοπικά ζητήματα. Συχνά έχουμε γίνει στόχος γι’ αυτό, αλλά πιστεύουμε ακράδαντα ότι είναι δικαίωμά μας να το κάνουμε. Αν σε κάποιον δεν αρέσει αυτό, είναι ελεύθερος να μην έρθει ή να μας επικρίνει με ευγενικό τρόπο. Αλλά όταν κάποιος είναι επιθετικός και ασεβής απέναντί μας και άλλους υπαλλήλους και άλλους πελάτες – που χειροκρότησαν την αποχώρησή τους – νομίζω ότι έχουμε κάθε δικαίωμα και λόγο να του ζητήσουμε να φύγε.» Όσο και με δικά τους ποστ: Αν θέλετε τη γνώμη μας, αυτό που πρέπει να πόνεσε περισσότερο από όλα είναι ότι πλήρωσαν και τον λογαριασμό μέσα σε όλα αυτά.