“Ναι αλλά περάσαμε τον Λεβαδειακό” είπε ο Μπενίτεθ μετά την ήττα από Ολυμπιακό

“Ναι αλλά περάσαμε τον Λεβαδειακό” είπε ο Μπενίτεθ μετά την ήττα από Ολυμπιακό