Εξελίξεις φαίνεται ότι θα έχουμε στο καυτό ζήτημα των ηλεκτρικών πατινιών, αγαπητές φίλες και φίλοι. Ο υπουργός ΠροΠο τα έχει πάρει με κακό μάτι στη λογική ότι τα οδηγούν όποιοι να’ναι όπως να’ναι και συμβαίνουν συνέχεια ατυχήματα. Μεταξύ μας, δεν είναι ο μόνος που σκέφτεται κάτι τέτοιο. Έτσι, φαίνεται ότι θα έχουμε σύντομα νομικές τομές που θα απαγορέψουν στους ανήλικους να οδηγούν στους κανονικούς δρόμους. Ο ίδιος μάλιστα είπε ότι θα ψηνόταν να κοπούν και τελείως. Όπως είπε o Μιχάλης Χρυσοχοΐδης: «Ο ανήλικος δεν μπορεί να πηγαίνει στο πατίνι του και δεν πρέπει να πηγαίνει και είναι τόσο επικίνδυνο. Αλλά δεν είναι μόνο ο ανήλικος. Βλέπω και στον δρόμο, στις μεγάλες λεωφόρους που κυκλοφορούν όλοι αυτοί, ορισμένοι με κράνος, πολλοί χωρίς κράνος, με μεγάλες ταχύτητες. Η δική μου προσωπική θέση είναι ότι αυτά δεν πρέπει να υπάρχουν. Είναι πολύ επικίνδυνο. Από εκεί και πέρα θα δούμε τον τρόπο με τον οποίο πρέπει να το διαχειριστούμε. Πάντως, είναι κρίμα να χάνουν τα παιδιά τους μέσα στους δρόμους από τα πατίνια. Φοβάμαι ότι δεν φτάνουν οι πινακίδες, πιστεύω ότι χρειάζεται μια συνολικότερη ρύθμιση που να περιορίσει ή να απαγορεύσει όλα αυτά.»