Γυρίσατε από διακοπές και προτιμάτε τον θάνατο από δίψα από το να δουλέψετε; Ευτυχώς, υπάρχει ο πρωθυπουργός της χώρας για να μας δώσει ένα σύντομο inspirational speech. Όπως είπε σε πολύ πρόσφατη συνέντευξή του ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ο προσανατολισμός του είναι να ξαναπιάσει δουλειά μετά την πολιτική (βέβαια, δε διευκρίνισε πότε θα είναι αυτό). Τόνισε μάλιστα ότι το έχει ξανακάνει (δούλεψε ως ανώτερο τραπεζικό στέλεχος, οπότε δε φοβάται να λερώσει τα χέρια του. «Θα ξαναδουλέψω µετά την πολιτική, δεν µπορώ να βγω στη σύνταξη. Θα είµαι αρκετά νέος και δηµιουργικός και θα θέλω να υποστηρίξω και τη ζωή µου µε κάποιον τρόπο. Δούλεψα πριν µπω στην πολιτική και θα δουλέψω αφού φύγω από την πολιτική.» Ευτυχώς θα δουλεύει έστω ΕΝΑΣ άνθρωπος σε αυτή τη χώρα.