Μητσοτάκης: «Θα ξαναδουλέψω μετά την πολιτική, το έχω ξανακάνει»

Μητσοτάκης: «Θα ξαναδουλέψω μετά την πολιτική, το έχω ξανακάνει»

Ακούτε ρε ανεπρόκοποι που θέλετε κι άλλες διακοπές;