Μητσοτάκης: «Από Σεπτέμβριο οι πρώτες διαγραφές φοιτητών»

Μητσοτάκης: «Από Σεπτέμβριο οι πρώτες διαγραφές φοιτητών»

Λέγεται ότι έχουν πάρει και επιδότηση από ΟΠΕΚΕΠΕ