Στο ελληνικότατο (και παππουδέστατο) σπορ του φτυσίματος επιδόθηκε μία από αυτές τις μέρες (νύχτες, για την ακρίβεια) ο Βαλάντης. Την ώρα που βρισκόταν στη σκηνή του κέντρου που τραγουδάει και έχοντας στο πλευρό του τον Σάκη Αρσενίου, ο γνωστός τραγουδιστής φάνηκε σε κάποια φάση να εκνευρίζεται τα μάλα με τους μουσικούς τους. Στο αποκορύφωμα των νεύρων, έριξε και μια εμφανέστατη στα βίντεο χλέπα προς το μέρος τους: @antonisathinas Εκτός εαυτού ο Βαλάντης με τους μουσικούς, που δεν τον ακολούθησαν. #μπουζουκια #καψουρα #βαλαντης #αθηνα #athensbynight ♬ πρωτότυπος ήχος – Athinas Μιλώντας στην εκπομπή «Το Πρωινό», ο Βαλάντης απολογήθηκε, διευκρίνισε ότι επρόκειτο για τσίχλα (οκ, αυτό άμα θέλουμε να το πιστεύουμε) και απέδωσε την ένταση που τον διακατέχει στις δύσκολες συνθήκες της νύχτας: «Αυτό που έφτυσα ήταν τσίχλα. Είδα τον εαυτό μου και θέλω να σας ζητήσω συγγνώμη γι’ αυτή την εικόνα και τον εκνευρισμό μου. Δυστυχώς παιδιά η νύχτα έχει γίνει πολύ δύσκολη. Είναι δύσκολο να πληρώσουμε τους μουσικούς, γίνονται ελάχιστες πρόβες.» Λέτε να έχει πάθει τίποτε ο πρόεδρος Τραμπ ή/και το σόι στην Αμερική και να είναι στεναχωρημένος;