Ζευγάρι της χρονιάς αλλά όσον αφορά τις τηλεοπτικές συνεργασίες ετοιμάζονται να γίνουν ο Γιώργος Λιάγκας με τον Σταύρο Μπαλάσκα. Προσπαθώντας προφανώς να φάει γαμωσταυρίδια που κανείς στην Ελλάδα δεν έχει ξανακούσει, ο γνωστός παρουσιαστής με την ανοσία στα cancel αποφάσισε να προσλάβει τον λατρεμένο από το ελληνικό κοινό συνδικαλιζόμενο αστυνομικό για μόνιμο (in house που λένε και στο χωριό μας) αναλυτή. Όπως είπε ο ίδιος ο Μπαλάσκας χτες το πρωί (Δευτέρα 21/7)στον αέρα της εκπομπής «Καλοκαιρινό Ραντεβού»: «Του χρόνου θα είμαι με τον κύριο Λιάγκα. Θα είμαι σταθερά στον αγαπημένο φίλο μου τον Γιώργο. Ήμουν τέσσερα χρόνια στον Alpha, στην Κατερίνα Καινούργιου. Ο Γιώργος Λιάγκας είναι ένας άντρας δυναμικός, πολύ ωραίος τύπος, ένας πανέξυπνος και κανονικός δημοσιογράφος, γιατί έχει ξεκινήσει από τη βαθιά δημοσιογραφία. Τον εκτιμώ αφάνταστα. Έχουμε μια σχέση εδώ και πολλά χρόνια έστω κι αν δεν είχαμε συνεργαστεί. Φέτος μου έκανε την τιμή να μου κάνει μια πρόταση, την οποία αποδέχτηκα. Εγώ δεν είμαι δημοσιογράφος, θα ήθελα να το πω αυτό γιατί έχουν ακουστεί διάφορα. Είμαι αναλυτής αστυνομικών θεμάτων – και όχι μόνο – είμαι ένας άνθρωπος της τηλεόρασης γιατί έχω 25 χρόνια στην τηλεόραση. Ήταν τιμητική η πρόταση του Γιώργου.» Μάλιστα, όταν το ντουέτο των παρουσιαστών ρώτησαν αν θα μπορούν να τον φέρνουν τα ΣΚ στην εκπομπή τους, ο ίδιος απάντησε ότι ως τσοσμπά είναι πολύ πειθαρχημένο αγόρι που γνωρίζει τι εστί ιεραρχία επειδή είναι πρώην τσοσμπά: «Σημειώστε το τηλέφωνο του Γιώργου, όποιος με θέλει θα παίρνει τον Γιώργο τηλέφωνο και θα κάνω ό,τι μου λέει εκείνος. Επειδή εγώ είμαι από την αστυνομία, ξέρω τι σημαίνει προϊστάμενος.» Παναγία Παρθένα αναστατωθήκαμε με αυτά που ακούμε.