You know the drill, αγαπητές φίλες και φίλοι. Σήμερα ξεκίνησαν οι Πανελλήνιες, οπότε ξεκινάνε να παρελαύνουν από τις οθόνες σας και τα διάφορα 18χρονα επίδοξα viral, μια διαδικασία που θα ολοκληρωθεί με τα ρεπορτάζ στα λιμάνια. Ένα από τα πρώτα είναι αυτός ο Σαλονικιός μπρο με τη μπλούζα του ΠΑΟΚ, ο οποίος δήλωσε ικανοποιημένος από το σημερινό σκορ στην Έκθεση: «Πήγα πολύ καλά, καλύτερα από ό,τι περίμενα. Περίμενα εάν έπεφτε και τίποτα “περίεργο” να γράψω με το ζόρι 10 με 11. Αλλά τώρα νομίζω έχω αγγίξει καλά ποσοστά, καλύτερα από αυτά που έχω γράψει.» Και δήλωσε ότι θα τα πάει ακόμα καλύτερα στα Μαθηματικά: «Στο επόμενο μάθημα τα Μαθηματικά θα γράψω 20, είναι το δικό μου μάθημα, το έχω από μικρός, είμαι μαθηματικός τύπος.» Όμως το ντράιβ για το viral το έκανε όταν τον ρώτησαν για την προετοιμασία: «Δεν διάβασα πάρα πολύ. TikTok, Instagram, reels. Ξυνόμουν.»