Με σημαία Παλαιστίνης πανηγύρισε την κούπα της Μπάρτσα ο Γιαμάλ, σόρι αν πονάτε

Με σημαία Παλαιστίνης πανηγύρισε την κούπα της Μπάρτσα ο Γιαμάλ, σόρι αν πονάτε

Και μπλούζα που έγραφε “ευχαριστώ τον θεό που δεν είμαι Μαδριλένος”