Ο Ολυμπιακός έχασε χθες στο Λονδίνο, όμως η αλήθεια είναι πως η εμφάνισή του άφησε ιδιαίτερα αισιόδοξα μηνύματα. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι η ομάδα του Μεντιλίμπαρ έπαιξε στα ίσα το Αρσεναλάκι και το μόνο που της έλειψε ήταν ένας Ελ Αραμπί να βάλει τη μπάλα στο δίχτυ, όπως τότε. Ο Αρτετάκος ξέρει ότι τη γλύτωσε στο τσακ και το λιγότερο που μπορούσε να κάνει (και έκανε) ήταν να αποδώσει σπέκια στον αντίπαλο. Συγκεκριμένα είπε: «Πολύ δύσκολος αντίπαλος ο Ολυμπιακός. Ήταν κάτι όμως που το αναμέναμε. Βάλαμε το γκολ, όμως ο Ολυμπιακός ανέβηκε, έκανε ευκαιρίες και μας δυσκόλεψε. Ωστόσο καταφέραμε να πάρουμε μια νίκη. Μια νίκη που ήρθε δύσκολα. Συγχαρητήρια στον Ολυμπιακό για το παιχνίδι του».