Ιδιαίτερα αποφασισμένος να καθαρίσει το ΟΑΚΑ και από το τελευταίο μικροΐχνος ξένων οπαδών φαίνεται ότι είναι ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος. Η πράσινη ΚΑΕ δημοσίευσε ντοκουμέντα από τη διαδικασία βιολογικού καθαρισμού που βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε εξέλιξη στην έδρα των πρασίνων, η οποία περισσότερο θυμίζει την σειρά Chernobyl του HBO παρά μια μεγάλη post-match φασίνα. Όπως λέει: «Ολοκληρώθηκε η διαδικασία απολύμανσης και βιολογικού καθαρισμού στους χώρους και τις κερκίδες του T-Center ώστε να είναι έτοιμες να υποδεχθούν ξανά τους φίλους του Παναθηναϊκού AKTOR.» Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram. Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Panathinaikos BC (@paobcgr)