Θυμάστε το περίφημο ντου του ΝΙΚΗώτη (σαν το Νικαιώτης ένα πράγμα) βουλευτή στην Εθνική Πινακοθήκη για να πατάξει τα βλάσφημα έργα του ζωγράφου Χριστόφορου Κατσαδιώτη; Η έφοδος του βουλευτή Νίκου Παπαδόπουλου προκάλεσε αμέτρητες αντιδράσεις και άλλα τόσα memes, με τον ίδιο να δηλώνει λίγες μέρες μετά ότι τα αντίχριστα έργα που εκτίθονταν στον χώρο ήταν μεγαλύτερο έγκλημα από τα Τέμπη (!). Το αστείο είναι ότι δύο μήνες μετά ο Ν. Παπαδόπουλος αποπέμφθηκε από το ΝΙΚΗ όμως όχι (φυσικά) γι’ αυτό το περιστατικό, αλλά για δικούς τους λόγους. Σε κάθε περίπτωση, έκτοτε ο αυτοδίδακτος κριτικός τέχνης έχει ιδρύσει το δικό του κόμμα ονόματι «Ελληνικός Παλμός» και όπως όλα δείχνουν, συνεχίζει στην ίδια ρότα. Έτσι, χτες κάλεσε μέσω του κόμματός του σε συγκέντρωση έξω από την Εθνική Πινακοθήκη, την οποία τίμησαν ενώσεις Χριστιανών και γενικά τέτοιος κόσμος. Οι συγκεντρωμένοι τα έχουν πάρει στο κρανίο με την επιστροφή των βλάσφημων έργων (τα οποία εντωμεταξύ είναι πίσω στη θέση τους στην Πινακοθήκη εδώ και μήνες). Ο δε Παπαδόπουλος δήλωσε τα παρακάτω, ανακατεύοντας μεταξύ άλλων την Μασονία, την Παναγία και τον Βάαλ «Αυτό το σαθρό κατεστημένο που στηρίζεται από τα λαγούμια της Μασονίας, ετόλμησε να βεβηλώσει την πίστη μας και να παραποιήσει τα ιερά και τα σύμβολα του τόπου μας. Μέσα σε αυτήν εδώ την Πινακοθήκη, την κατά τα άλλα Εθνική, που την πληρώνουν οι Έλληνες με τους φόρους τους, βεβηλώνεται το ιερό πρόσωπο της Παναγίας, των Αρχαγγέλων, και βεβηλώνεται και η ίδια μας η πατρίδα, γιατί υπάρχουν μέσα πορνικά βίντεο που αντί για μουσική υπόκρουση έχουν το “Βασιλεύ ουράνιε, παράκλητε” – που είναι η προσευχή επίκλησης στο Άγιο Πνεύμα – και τον εθνικό ύμνο. Δηλαδή, ό,τι ελληνικό, ό,τι ορθόδοξο βεβηλώνεται αυτή τη στιγμή στην Πινακοθήκη. Ήταν εωσφορική κίνηση, να τα ξαναβάλουν επειδή τους “ρίξαμε” τον Βάαλ. Ο Βάαλ ήταν θεός των ειδωλολατρών. Αυτά είναι εικόνες του θεοσοφισμού, είναι τέχνη των αποκρυφιστών και των εωσφοριστών που μπήκανε μέσα στην Πινακοθήκη μας.» Παρατίθεται και τσόντα δήλωση από μια παρευρισκόμενη: «Πείτε μου, τι σας έκανε η Θεοτόκος; Αν δεν καταλαβαίνετε, καθίστε στα σπίτια σας και μην πλανάτε τον κόσμο, γιατί ο Χριστός λέει “ουαί σε εκείνον που θα πλανήσει ένα από τα παιδιά μου”. Τα ακούς, Ιερώνυμε; Τα ακούς, Βαρθολομαίε; Τι είπε ο Άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος; “Μακριά από την Ορθοδοξία οι αιρετικοί”.» Δείτε εικόνες: Αναρωτιόμαστε πραγματικά πότε θα μπει σε κάποιο βιντεοκλίπ τύπου Σάττι αυτή η αισθητική.