Ο Παναθηναϊκός έκανε για ακόμη μια φορά μέσα στη σεζόν τη διαδρομή “δεν κάνουμε για τίποτα”-“υπάρχει θέληση εδώ” μετά το 0-0 με την ΑΕΚ. Το τριφύλλι έμεινε πολύ νωρίς με δέκα και κανείς δεν του έδινε τύχη απέναντι στην πιο φορμαρισμένη ομάδα του πρωταθλήματος. Οι παίκτες του Μπενίτεθ ωστόσο πραγματοποίησαν μια συγκινιτική και θα μπορούσαν μέχρι και να πάρουν το ματς αν τους είχαν κάτσει οι στιγμές. Η αποβολή του Ερνάντεθ λειτούργησε μάλλον θετικά για τον Παναθηναϊκό, ο οποίος έβγαλε κάβλα στο γήπεδο και δεν άφησε να φανεί ότι παίζει με παίκτη λιγότερο. Θυμίζουμε ότι και στο ματς κανονικής διάρκειας στη Λεωφόρο με την ΑΕΚ, οι πράσινοι μεταμορφώθηκαν όταν έμειναν με δέκα και έχασαν από δωρεά Πάλμερ Μπράουν. Ίσως ο στρατηγός πρέπει να εξετάσει το ενδεχόμενο να ξεκινάει τα ματς με δέκα (ή έστω να κόψει την τριάδα στην άμυνα) στα επόμενα ματς. Κι αν τελικά μείνει και του χρόνου, μπορεί να γράψει ιστορία ως ο πρώτος προνητής παγκοσμίως που θα σηκώσει την κούπα με παίκτη λιγότερο.