Όλο και πιο περίεργο φαίνεται αυτό το στόρι αγαπητές φίλες και φίλοι. Όπως γράφαμε προχτές, ο βουλευτής της Πλεύσης Ελευθερίας και επί χρόνια σύντροφος της Ζωής Κωνσταντοπούλου Διαμαντής Καραναστάσης παραιτήθηκε από το αξίωμά του με ένα κατεβατό και τη δικαιολογία ότι βαρέθηκε να εκτίθεται σε βρωμιές και ότι τώρα προτιμά να στραφεί στον πολιτισμό. Σε δεύτερο χρόνο, η ίδια η Κωνσταντοπούλου έκανε δηλώσεις όπου αποχαιρετά τον παιχταρά (τον οποίο η ίδια είχε διορίσει πάνω από τους σταυροδοτημένους, αν θυμάστε καλά). Οι δηλώσεις αυτές είναι ΤΙΓΚΑ δραματικές: «Δεν είμαστε όλοι ίδιοι. Ούτε θα γίνουμε ποτέ. Δεν είμαστε όλοι ίδιοι. Κι ο Διαμαντής το απέδειξε αυτό με κάθε πράξη του, με κάθε ρανίδα της ύπαρξής του, με τις επιλογές του, με όλα όσα έδωσε στην Πλεύση Ελευθερίας και με τη σημερινή πολιτική παραίτησή του από το βουλευτικό αξίωμα. Δεν είμαστε όλοι ίδιοι. Την ώρα που κάποιοι γαντζώνονται σε θέσεις εξουσίας, σε αξιώματα και προνόμια και κάνουν το παν, με τους πιο βρόμικους τρόπους, για να μην τα χάσουν, ο Διαμαντής επέλεξε να μείνει πιστός στις ιδέες του, στον Πολιτισμό, στην αγάπη για τον άνθρωπο, στη δημιουργία κι έδειξε τι θα πει τόλμη, καθαρότητα, ακεραιότητα. Η παραίτηση του Διαμαντή Καραναστάση από το βουλευτικό αξίωμα είναι μία πράξη βαθιά πολιτική, αληθινή και δύσκολη, όπως κάθε τι που έχει κάνει αυτός ο μοναδικός, ιδιοφυής, σπάνιος άνθρωπος.» Ο ίδιος ο Καραναστάσης έκανε κι άλλο ποστ χτες όπου πρακτικά λέει ΜΠΡΑΒΟ στον εαυτό του: Έτσι χωρίζουν οι άνθρωποι που είναι και συνεργάτες στο ίδιο κόμμα; Αυτό μας λένε;