Ο ένας πάει ημιτελικό, ο άλλος σκούζει για τη διαιτησία που τον απέκλεισε. Είναι αστείο, αλλά ο πρώτος είναι η Ατλέτικο Μαδρίτης και ο δεύτερος η Μπαρτσελόνα, αλλά ακόμα και οι μεγαλύτεροι πρωταγωνιστές του θεσμού που λέγεται Τσου Λου τρώνε κάπου κάπου και κάνα απροσδόκητο πακέτο. Αυτό που το κάνει ολίγον κριντζ είναι τα βαριά παράπονα για τον ρέφερι που έρχονται από τους Καταλανούς. Ίσως αυτό είναι που ώθησε τους Μαδριλένους να δημοσιεύσουν ένα τόσο αστείο βίντεο και να εξασφαλίσουν ότι ο χτεσινός τους αντίπαλος θα εξευτελιστεί στον μέγιστο δυνατό βαθμό. ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΑΝ ΠΟΝΑΤΕ ΑΛΗΘΕΙΑΣ.