Ναι, προφανώς από αυτό που καταλάβατε. Νομίζουμε ότι κάπου εδώ μπορούμε όλοι μαζί να συμφωνήσουμε ότι αυτό ήταν εξαρχής η ιδέα του Ανδρέα Λοβέρδου όταν την έκανε με ελαφρά πηδηματάκια από το ΠΑΣΟΚ (αφού απέτυχε να γίνει πρόεδρος του). Ο δε κουβάς με τους Δημοκράτες δεν αποθάρρυνε ούτε τον ίδιο ούτε τον Κυριάκο Μητσοτάκη που σίγουρα τον γλυκοκοίταγε από παλιά για μεταγραφή στην Πειραιώς. Γιατί το μεγάλο αφεντικό μάλλον εκτιμά το βιογραφικό του ανδρός, στο οποίο ξεχωρίζει το ζήτημα με τις οροθετικές αλλά και άλλες (κεντρο-ακρο)δεξιές κορώνες που έχει ρίξει στο παρελθόν ο Λοβέρδος. Μάλιστα, το News247 αναφέρει ότι ο νέος παιχταράς θα είναι υποψήφιος με τη ΝΔ είτε στο Νότιο Τομέα Αθηνών είτε στην Αχαΐα. Η υποδοχή του Λοβέρδου έγινε με το παρακάτω σχόλιο: «Καλωσορίζουμε στη ΝΔ τον καθηγητή Ανδρέα Λοβέρδο και στελέχη των Δημοκρατών. Ό ίδιος δεν χρειάζεται συστάσεις, καθώς έχει ήδη μακρά πορεία στην πολιτική. Ενώ η παράταξή μας έχει αποδείξει ότι κρατά ανοιχτές τις πόρτες της σε κάθε δύναμη που πιστεύει στην ισχυρή, σύγχρονη, δημοκρατική και ευρωπαϊκή Ελλάδα “Μακριά από ταμπέλες και δόγματα, λοιπόν, ενώνουμε τις προσπάθειές μας για μια καλύτερη ζωή των πολιτών και ένα καλύτερο μέλλον για τη χώρα. Ιδίως σε μία διεθνή συγκυρία αβεβαιότητας που επιβάλλει ενότητα, συνεργασία και εσωτερική πολιτική σταθερότητα. Ανδρέα, καλή αρχή και καλή δύναμη.» Προς το παρόν, η φωτογραφία που έβγαλαν από κοινού μετά τη συνάντηση στο Μαξίμου θα προκαλέσει περισσότερους εμετούς από επιδημία γαστρεντερίτιδας: