Η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ του Ρούμπεν Αμορίμ έχει καταφέρει πολλά, όμως χθες πάτησε μια νέα κορυφή. Κατάφερε να χάσει εντός έδρας από την Έβερτον η οποία έπαιζε με δέκα παίκτες από 13 (σκόραρε μετά από αυτό), επειδή ο Γκέιγ χαστούκισε τον (συμπαίκτη του) Κιν έπειτα από μια διαφωνία. Gueye received a red card and was sent off after a heated argument with Keane: HIS OWN TEAMMATE 🤯 pic.twitter.com/3Y7gCwkDRT — ESPN FC (@ESPNFC) November 24, 2025 Στις δηλώσεις του μετά το τέλος το ματς ο Ντέιβιντ Μόγιες υπερασπίστηκε τους παίκτες του λέγοντας τις γνωστές γραφικότητες ότι αυτά δείχνουν πάθος κλπ. Από την άλλη ο Ρούμπεν Αμόριμ φάνηκε να ζηλεύει. Ο Πορτογάλος δήλωσε μέσες άκρες ότι θα ήθελε και οι δικοί του παίκτες να ρίχνανε καμιά μάπα ο ένας στον άλλο που και που. Πιο αναλυτικά: “Το να τσακώνονται δεν είναι κακό. Δεν σημαίνει ότι δεν συμπαθεί ο ένας τον άλλον. “Αν χάσεις την μπάλα, θα τσακωθούμε, γιατί θα δεχτούμε γκολ”. Αυτό ήταν το συναίσθημα εξέλαβα όταν παρακολούθησα το περιστατικό. Δεν συμφωνώ με αυτή την αποβολή. Θα το πω αυτό. Ξέρω ότι είναι βίαιη συμπεριφορά. Δεν συμφωνώ όμως. Ελπίζω οι παίκτες μου, όταν χάνουν την μπάλα, να τσακώνονται μεταξύ τους. Αυτό είναι ένα καλό συναίσθημα κι όχι ένα κακό”.