Μια αρκετά εξωφρενική ιστορία φαίνεται ότι εξελίσσεται αυτή τη στιγμή στην επαρχία της Λάρισας, πιο συγκεκριμένα σε σπηλιά στον δρόμο Γόννων – Καλλιπεύκης. Ένας 53χρονος άνδρας βρίσκεται εγκλωβισμένος σε σπηλιά ή σπήλαιο (!) της περιοχής, στην οποία μπήκε ως μέλος ομάδας 4-5 ατόμων που παίζει να έψαχναν χρυσό ή κάποιον άλλο θησαυρό. Όπως γράψαμε, αυτή η υπόθεση είναι μάλλον εξωφρενική. Τα ρεπορτάζ της ΕΡΤ και του Mega αναφέρουν μεταξύ άλλων μαρτυρίες κατοίκων, οι οποίοι εδώ και έναν χρόνο έβλεπαν άτομα να πηγαινοέρχονται με εργαλεία και να έχουν στήσει κάτι σαν “μικρό εργοτάξιο“. Αν ισχύουν όλα τα παραπάνω, βγαίνει το συμπέρασμα ότι οι επίδοξοι κυνηγοί θησαυρού προσπάθησαν να ανοίξουν περαιτέρω (ίσως γύρω στα 10 μέτρα) μια ήδη υπάρχουσα σπηλιά (με ίσως 28 μέτρα βάθος), με αποτέλεσμα να γίνει κάποιο ατύχημα και ο ένας να παγιδευτεί. Εντέλει, ένας από τους συνεργάτες του στο κυνήγι κατάφερε να βγει έξω και να ειδοποιήσει τις αρχές μέσω του 112. Μάλιστα, ο ίδιος, ο οποίος είναι ούτε λίγο ούτε πολύ 77 χρονών, οδηγήθηκε στο νοσοκομείο για καλό και για κακό. Όπως είπε ο γιος του: «Κάποια στιγμή με πήρε τηλέφωνο και ζητούσε βοήθεια και του είπα να πάρει το 112, δεν ξέρω πού είναι. Περίπου στις 12.00. Δεν ήξερα πού είναι το μέρος και του είπα να πάρει αυτός για να τον εντοπίσει το 112. Δεν ξέρω τίποτα παραπάνω.» Για τον απεγκλωβισμό του 53χρονου κινητοποιήθηκε άμεσα η 8η ΕΜΑΚ με έδρα τη Λάρισα. Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, τα στελέχη της ΕΜΑΚ κατάφεραν να εντοπίσουν τον 53χρονο και να του προσφέρουν οξυγόνο. Σε κάθε περίπτωση, η επιχείρηση για τον απεγκλωβισμό του δεν έχει ολοκληρωθεί. Εδώ γίνεται λόγος για μια κατολίσθηση που έγινε στο ενδιάμεσο: Ελπίζουμε να τη σκαπουλάρει και στο μέλλον να κάνει σεμινάριο τύπου «Πράγματα που είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΚΗ ΙΔΕΑ να δοκιμάσετε αν δεν ξέρετε».