Αληθινό μίσος για τα Χριστούγεννα ή/και την τοπική αυτοδιοίκηση φαίνεται ότι κατέλαβε έναν Λαμιώτη σήμερα το μεσημέρι της Τρίτης 11 Νοεμβρίου, σύμφωνα με το τοπικό Lamiareport. Όταν είδε τους υπαλλήλους της υπηρεσίας ηλεκτροφωτισμού του δήμου να παρκάρουν τα αυτοκίνητά τους για να τοποθετήσουν τα γνωστά μας χριστουγεννιάτικα φωτάκια στην πλατεία Ελευθερίας, ο εν λόγω κάτοικος της Λαμίας έκανε επώνυμη καταγγελία στην Αστυνομία. Πριν περάσει πολλή ώρα, συνεργείο της Τροχαίας Λαμίας έφτασε στο σημείο και αφού έγραψε όλες τις μηχανές και τα παπιά που είχαν ανέβει στο πεζοδρόμιο, έκοψε κλήση και στα δύο φορτηγάκια του Δήμου Λαμιέων. Οι αστυνομικοί φαίνεται ότι δεν λύγισαν από τις δικαιολογίες των εργαζόμενων, οι οποίοι τόνιζαν ότι τα οχήματα τους είναι απαραίτητα και ότι δεν έχουν παρκάρει για καφέ, αλλά για δουλειά. Λιγότερο έλεος μέσα τους κι από τον Predator στην ομώνυμη ταινία, θα έλεγε κανείς.