Ένα μάλλον απροσδόκητο (από εκπαιδευτικής σκοπιάς πάντα) παίχτηκες στο 1ο δημοτικό σχολείο Γαζίου. Το πρωί της Δευτέρας και ενώ τα παιδάκια είχαν μαζευτεί για να που την προσευχή, ακούστηκε ξαφνικά από τα μεγάφωνα ο ύμνος του ΟΦΗ. Τα παιδάκια δεν έχασαν την πάσα (η οποία ήταν μια ευγενική χορηγία από τις δασκάλες τους) και τραγούδησαν τον ύμνο των κυπελλούχων Ελλάδος: Να μια φορά που σίγουρα δε φοβούνται σύλλογο γονέων και κηδεμόνων.