Για να είμαστε ειλικρινείς, δε μας κάνει εντύπωση που συνέβη στην Κρήτη και διαβάσαμε στο zarpanews, πόσο μάλλον στον ΒΟΑΚ (που έχει και μια μεγάλη παράδοση στην κακή οδήγηση). Αυτό που μας κάνει κάποια εντύπωση είναι ότι αυτό έγινε από φορτηγατζή, μια κατηγορία οδηγών που κατά κανόνα οδηγούν συνετά. Αναφερόμαστε στη νταλίκα που κινούνταν σε δρόμο διπλής κατεύθυνσης με μια λωρίδα σε κάθε μεριά και κάποια στιγμή ήθελε να περάσει το μπροστινό της όχημα. Φυσικά, δεν υπάρχει στηθαίο. Φυσικά, υπάρχει διπλή γραμμή που απαγορεύει τις προσπεράσεις. Τι δεν αναφέραμε; Την άπειρη αφρικάνικη σκόνη που είχε κάνει την ατμόσφαιρα κατακίτρινη και είχε εξαφανίσει την ορατότητα. Τίποτα από αυτά λοιπόν δεν πτόησαν τον οδηγό, ο οποίος βγήκε αντίθετο ρεύμα και τελικά δεν στούκαρε με το αυτοκίνητο από απέναντι για ελάχιστα δευτερόλεπτα. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο πολίτης που κατέγραψε το βίντεο ενημέρωσε τις αρχές και ακολούθησε το φορτηγό μέχρι τη Σούδα, αλλά κανένας δεν ασχολήθηκε μαζί του. Όπως είπε: «Φαινόταν από την αρχή ότι οδηγούσε περίεργα, κάτι που δυστυχώς δεν είναι σπάνιο στον ΒΟΑΚ. Παρ’ όλα αυτά, θα περίμενε κανείς από έναν επαγγελματία οδηγό μεγαλύτερη υπευθυνότητα, ειδικά με τόσο δύσκολες συνθήκες. Πρέπει να συμβεί κάποιο ατύχημα για να υπάρξει αντίδραση;» Δείτε το βίντεο: Φαντάσου είσαι ο απέναντι και να βλέπεις ξαφνικά τον Grim Reaper να βγαίνει από τη σκόνη της Σαχάρας, άνετα πιστεύεις στον Θεό μετά.