Ξέρουμε τι γράφουμε, αγαπητές φίλες και φίλοι. Σε σημερινή του συνέντευξη, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Παύλος Μαρινάκης επιβεβαίωσε την πρόθεση της Νέας Δημοκρατίας να απαγορεύσει εξ ολοκλήρου το να στέκεται ο κόσμος στον Άγνωστο Στρατιώτη με σκοπό τη διαμαρτυρίας. Προφανώς, η τροπολογία στην οποία αναφέρεται θα κάνει ολόκληρο τον χώρο μπροστά στη Βουλή μη προσβάσιμο, οπότε η Αστυνομία θα διώχνει τους διαδηλωτές ακόμη πιο βιαστικά από όσο το κάνει τώρα. Τι νομίζατε, ότι δεν το έχουν σκεφτεί καλά αυτό το ζήτημα, το οποίο έχει πάρει διαστάσεις μετά την απεργία πείνας του Π. Ρούτσι; «Ο σεβασμός στους νεκρούς για το τραγικό δυστύχημα των Τεμπών, μπορεί να γίνει σ’ ένα Μνημείο, μπορεί να γίνει οπουδήποτε στην Ελλάδα, μπορεί να γίνει όπου θέλουν οι γονείς, όπου θέλουν οι συγγενείς. Εμείς δεν πρόκειται να μπούμε στη διαδικασία να κάνουμε μια “επιθετική” κίνηση, μια ενέργεια, να πάμε αύριο μεθαύριο, την άλλη βδομάδα, να σβήσουμε τα ονόματα, για να έρθουν οι προβοκάτορες “αλληλέγγυοι” οι οποίοι εκμεταλλεύονται τον πόνο των συγγενών και να δημιουργηθεί μία ακόμα ένταση. Το λέμε ξεκάθαρα, ότι από τη στιγμή της ψήφισης της τροπολογίας και μετά, δεν θα επιτρέψουμε να μετατρέπεται -και αυτό έχει να κάνει με την Αστυνομία και όχι με το Στρατό που λέει, εντελώς νομίζω τεχνηέντως και ψευδώς η αντιπολίτευση, ποτέ δεν το είπαμε αυτό- δεν θα επιτρέψουμε το ιερό αυτό σημείο να γίνει οτιδήποτε έχει να κάνει με έκφραση οποιασδήποτε διαμαρτυρίας. Μπορεί να γίνει πιο πέρα, πιο δίπλα. Μετά την ψήφιση της συγκεκριμένης τροπολογίας το Μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη θα είναι μόνο για την τιμή των νεκρών. Για τίποτε άλλο. Καμία εκδήλωση διαμαρτυρίας, καμία πορεία, τίποτα. Καμία πολιτική εκδήλωση, και επειδή μου είπαν: “ναι, αλλά, κι εσείς που πήγατε στο ‘‘ναι’’”. Είτε είναι το “ναι”, είτε το “όχι”, είτε το “ίσως”, δεν το χρωματίζουμε πολιτικά, δεν είναι μια κίνηση διχαστική, είναι μια κίνηση να τιμήσει αυτονοήτως τους ήρωές μας.»