Ο Ντομαγκόι Βίντα είναι χωρίς αμφιβολία ένα από τα καλύτερα στόπερ που πέρασαν από τη Superleague τα τελευταία χρόνια και ένα από τα καλύτερα στόπερ που πέρασαν από την ΑΕΚ γενικότερα. Ειδικά οι δύο πρώτες του σεζόν ήταν top class. Τα χρόνια πέρασαν ο Βίντα έγινε μπαρμπά Βίντα, όμως ακόμη και φέτος όποτε και όταν χρειάστηκε έδειξε την κλάση του. Η ΑΕΚ αναγνωρίζοντας τη συνολική προσφορά του αλλά και το γεγονός ότι ακόμη μπορεί να προσφέρει, του πρόσφερε ανανέωση και ο Κροάτης θα κλείσει την καριέρα του στη Φιλαδέλφεια. Δεν αποκλείουμε όταν κρεμάσει τα παπούτσια να συνεχίσει και σε άλλο ρόλο, αλλά αυτά είναι για άλλη στιγμή. Προς το παρόν ετοιμαστείτε για ακόμη μια χρονιά της ξανθιάς αλογοουράς στην Superleague.