Αν διαβάζετε συστηματικά Luben, τότε λογικά θα ξέρετε από πέρσι ότι στην Κέρκυρα υπάρχουν πλέον ρακούν. Η ύπαρξη της μικρής αποικίας ήρθε πρώτη φορά στο φως της δημοσιότητας πέρσι τέτοιες μέρες και σχετικές δημοσιεύσεις στα ΜΜΕ και στα social media συνεχίστηκαν μέχρι τα μέσα Ιουλίου. Όπως καταλαβαίνετε, υπό ΚΣ η ελληνική πανίδα δεν περιλαμβάνει ρακούν, οπότε έχουν πάει στην Κέρκυρα γιατί το έσκασαν από την κατοχή κάποιου. Όχι, δεν πιστεύουμε ότι ήρθαν για διακοπές όσο κι αν έχει ξεφύγει το Airbnb και γενικά ο τουρισμός. Σε κάθε περίπτωση, μια πολύ πρόσφατη δημοσίευση δείχνει ένα λόκαλ ρακούν και μάλιστα μωρό, οπότε μπορούμε να βγάλουμε το συμπέρασμα ότι η μικρή αποικία ζει και βασιλεύει (και ότι οι τοπικές αρχές δεν έκαναν τίποτα για το νέο ξενικό είδος που απέκτησε το νησί):