Υπερβολικά πολλά νευράκια φαίνεται ότι έχει προκαλέσει η παρουσία μπροστά στη Βουλή που έχει να κάνει με τα Τέμπη, αγαπητές φίλες και φίλοι. Υπενθυμίζουμε ότι συγγενείς και αλληλέγγυοι διαδηλωτές έχουν επανειλημμένα τοποθετήσει κεριά και βάψει το πλακόστρωτο με τα ονόματα των θυμάτων, κάτι που φαίνεται ότι για κάποιο λόγο δεν ψήνει καθόλου την κυβερνητική πλευρά. Αυτό είναι το άτυπο μνημείο: Τον πόνο της γαλάζιας πτέρυγας εξέφρασε και η βουλευτής Ντόρα Μπακογιάννη κατά τη διάρκεια εμφάνισής της σε πάνελ του OPEN. Για την ακρίβεια, έφτασε ως το να χαρακτηρίσει τις αφιερώσεις των συγγενών «κεράκια από τα ΙΚΕΑ»: «Υπάρχει μια διαφορά. Το να σκύψω το κεφάλι μου μπροστά στα ονόματα των νεκρών είναι μια πράξη που τη νιώθουμε όλοι. Το να έχω όμως μια εικόνα με τα καντηλάκια του ΙΚΕΑ, με δεν ξέρω τι άλλο γύρω γύρω, σε ένα μνημείο, δεν είναι το ίδιο πράγμα. Με ενοχλεί ο συμβολισμός, όχι της τιμής στους νεκρούς. Ο χώρος. Μπορείς να έχεις 100 πλατείες στην Ελλάδα. Υπάρχουν χώροι που ανήκουν στον ελληνικό λαό και οφείλουμε να τιμούμε όλοι» Στη συνέχεια προσέθεσε κάτι ακόμη που θα κάνει πολλά φρύδια να σηκωθούν: «Αυτή η ιστορία εργαλειοποιήθηκε κομματικά. Εργαλειοποιήθηκε ο πόνος αυτών των ανθρώπων. Γιατί δεν έγινε αυτό για το Μάτι;» ΝΑΙ ΡΕ ΜΑΣ ΕΠΕΙΣΕΣ.