Τι μαθαίνει κανείς από τα social media, αγαπητές φίλες και φίλοι. Μέσα από ένα ποστ μιας υπαλλήλου του Δήμου Αθηναίων πληροφορηθήκαμε σήμερα ότι το αμάξι του πρώην δημάρχου Αντώνη Τρίτση όχι μόνο υπάρχει ακόμη, αλλά παραμένει και στην ίδια ακριβώς θέση από τότε που πέθανε ο ιδιοκτήτης του. Όπως αναφέρεται στο ποστ, το αμάξι έχει ξεμείνει σε ένα πάρκινγκ επί της οδού Λιοσίων, πολύ κοντά στο Αρχαιολογικό Μουσείο. Ο Α. Τρίτσης, ο οποίος υπήρξε βουλευτής και υπουργός με το ΠΑΣΟΚ, εξελέγη δήμαρχος Αθηναίων το 1990, αλλά πέθανε το 1992 πριν ολοκληρώσει τη θητεία του. Άρα, το αμάξι είναι στο ίδιο σημείο επί 33 χρόνια. Το ενδιαφέρον είναι ότι οι δημοτικοί υπάλληλοι φαίνεται να το γνωρίζουν και να μην το έχουν όντως ξεχάσει, με βάση τα όσα λέγονται στη δημοσίευση. Μάλιστα, κάποιος το είχε πλύνει το 2016 έτσι για το ρισπέκτ στον παλιό δήμαρχο. Απλά δεν το έχουν κάνει κάτι πιο συγκεκριμένο, οπότε το αυτοκίνητο παραμένει ακίνητο για δεκαετίες με την πινακίδα του φορεμένη. #Όσο υπάρχουν άνθρωποι με αξίες και σεβασμό μπορούμε να είμαστε αισιόδοξοι# Πριν λίγο έλαβα το βίντεο που βλέπετε μαζί με το παρακάτω μήνυμα από τον συνάδελφο Mpampis Perdikis. ✅Έπλυνα κυρία Διευθυντρια το αμάξι εις μνήμη ενός δημοκράτη και συντρόφου όπως αρμόζει στο μακαρίτη δήμαρχο Τρίτση, δεν ήξερα τη ιστορία του αμαξιού.. Αν τη γνώριζα θα το είχα κάνει απ τη αρχή💚Με βοήθησε και ο Δημητριος Τασιούλης 🙏 Ο Αντώνης Τρίτσης διετέλεσε Δήμαρχος Αθηναίων την Περίοδο 1 Ιανουαρίου 1991 – 7 Απριλίου 1992.. Στο υπόγειο γκαράζ της Λιοσίων 22 συγκεκριμένα σε μια γωνιά που πρώτου υπογείου, βρίσκεται, φαντάζομαι από τον θάνατο του, το ιδιωτικό του αυτοκίνητο με τις πινακίδες ακόμη επάνω του όπως μπορείτε να διακρίνετε 😥 Παρά τα κλεισμενα ήδη 40 Χρόνια υπηρεσίας μου στο Δήμος Αθηναίων, δεν μπορώ να σας πω γιατί παρέμεινε ακόμη εκεί. Το μόνο που μπορώ να σας πω είναι ότι την προηγούμενη φορά που κάποιος σκέφτηκε και φρόντισε να το πλύνουμε είναι ο αγαπημένος μου προϊστάμενος Δήμος Μπαούρδας το 2016, όταν συνεργαστηκαμε στη Διεύθυνση Αποκέντρωσης και Διοίκησης. Προσπάθησα τότε να βρω μια άκρη για την αξιοποίηση του αλλά δεν τα κατάφερα… 🔎Κάθε πληροφορία από κάποιο που μπορεί να βοηθήσει να λύσουμε το μυστήριο δεκτή 🙏 Ευχαριστώ 💚💚💚 Σε καμιά 200ρια χρόνια θα μπορούν ίσως να το τσουλήσουν ως την αυλή του Αρχαιολογικού Μουσείου και να το αφήσουν εκεί ως έκθεμα.