Η εθνική μάζεψε ένα ξεγυρισμένο πλην δίκαιο τρίμπαλο από τη Δανία και έφαγε δυνατό πλην αναγκαίο χαστούκι ρεαλισμού ενόψει της συνέχειας. Εκεί που όλοι ήμασταν σίγουροι ότι θα σηκώσουμε το Mundial, τώρα δεν είμαστε και τόσο σίγουροι ότι θα πάμε στο Mundial. Γιοβάνοβιτς και παίκτες είχαν ένα αντικειμενικά κακό βράδυ, ωστόσο αυτό φαίνεται να μην φέρνει τον Φατίχ Τερίμ στην άκρη του ελληνικού πάγκου. Παρόλο που αυτή θα ήταν μια άκρως αναμενόμενη εξέλιξη, μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι ο Φατίχ Τερίμ δεν έχει δεχτεί κάποια κρούση για να αναλάβει την εθνική. Φήμες που λένε ότι ο Τελευταίος Πιστός έχει ήδη επικοινωνήσει με ΕΠΟ δεν επιβεβαιώνονται. Τουλάχιστον όχι από έμας. Τώρα κάποιοι πιο πονηρεμένοι από εμάς ούτε ξέρουμε τι λένε, ούτε μας ενδιαφέρει.