Ένα NO COMMENT που σημαίνει πολλά επέλεξε ο Γιώργος Καλλιακμάνης για να σχολιάσει το δασύτριχο στήθος του Σταύρου Μπαλάσκα. Ο Γ. Καλλιακμάνης, ο οποίος είναι επίσης συνδικαλιστής (Πρόεδρος της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Ν/Α Αττικής) και περσόνα των media (TikToker) αλλά και πολιτευόμενος με το ΠΑΣΟΚ, βρέθηκε το πρωί της Κυριακής (28/9) καλεσμένος στην «Action Σαββατοκύριακο». Όταν λοιπόν τον ρώτησαν για το σκηνικό, είπε μόνο ότι δε θέλει να πει τίποτα απολύτως. Μόνο ότι ΚΡΙΜΑ ΚΡΙΜΑ ΚΡΙΜΑ. «Δεν θέλω να το σχολιάσω καν αυτό. Καν, καν! Καθόλου αστείο, δεν είναι καν αστείο. Πραγματικά κρίμα». Υπενθυμίζουμε ότι το όνομά του το ανέφερε πρώτος ο Μπαλάσκας στην εκπομπή του Λιάγκα, λέγοντας ότι δε μπορεί να κάνει βίντεο όπως ο συνάδελφός του επειδή ο ίδιος είναι τριχωτός. Άρα, δεν το λες και τυχαίο που η δεύτερη νύξη του Καλλιακμάνη ήταν προς τον Λιάγκα και την εκπομπή του: «Όταν βλέπεις ότι κάποιος είναι επιρρεπής, δεν τον προκαλείς. Λυπάμαι.».