Πικραμένος αποχώρησε από την Ελλάδα μας ένας Ισραηλινός κύριος, αγαπητές φίλες και φίλοι. Ο Sacha Roytman, ο οποίος δηλώνει CEO μιας ΜΚΟ ονόματι Combat Antisemitism (επαγγελματίας της πολιτικής επικοινωνίας σα να λέμε) ήρθε στην Ελλάδα με την οικογένειά του επειδή κουράστηκαν από τις σειρήνες των βομβαρδισμών (ξέχασε να μας πει ότι οι κυβερνήσεις της χώρας του και των ΗΠΑ το ξεκίνησαν ξανά). Δυστυχώς, με το που έφτασε στη χώρα μας (κυριολεκτικά στα πρώτα δέκα λεπτά βόλτας) μας είδε κάτι πάρα πολύ δυσάρεστο, δηλαδή αντισιωνιστικά συνθήματα που την πέφτουν στη χώρα του (ακόμη και το υπεργραφικό με τη σβάστικα αναφέρεται στη σημαία του Ισραήλ). Αυτό δεν του άρεσε, οπότε τα μάζεψε και έφυγαν. Το μόνο που μας άφησε είναι έναν εξάψαλμο, όπου λέει ότι οι Αθηναίοι δε σέβονται την κληρονομιά της δημοκρατίας, της φιλοσοφίας κλπ: «Αφού ζήσαμε ένα μήνα υπό την απειλή των Ιρανικών πυραύλων, πήραμε τα παιδιά μας και φύγαμε από το Ισραήλ για ένα σύντομο διάλειμμα. Προσγειωθήκαμε αργά το βράδυ στην Αθήνα (Ελλάδα), αλλά το επόμενο πρωί, μετά από μόλις 10 λεπτά με τα πόδια στην πόλη, επιστρέψαμε κατευθείαν στο ξενοδοχείο και κλείσαμε την πρώτη πτήση για τον επόμενο προορισμό μας. Δεν θα μείνω σε ένα μέρος όπου ο αντισημιτισμός είναι τόσο ανοιχτός και διάχυτος. Κάθε γωνιά ήταν καλυμμένη με ντροπιαστικά γκράφιτι, συνθήματα μίσους και αντισημιτικές εικόνες. Αθήνα, κοίτα καλά τον εαυτό σου. Η πόλη είναι βρώμικη, χαοτική και επαίσχυντη. Δεν σέβεσαι μια από τις μεγαλύτερες κληρονομιές στην ανθρώπινη ιστορία: τη γενέτειρα της φιλοσοφίας, της λογοτεχνίας και της δημοκρατίας. Σήμερα μοιάζει με ένα άνομο, αναρχικό μέρος. Δεν αξίζεις τον χρόνο ή την προσοχή μας. Διόρθωσε πρώτα τα προβλήματά σου. Μετά μπορούμε να μιλήσουμε.» Τα ίδια πράγματα ανέβασε και μέσω της οργάνωσης που τρέχει. Έστειλε μάλιστα μέχρι και επιστολή στον δήμαρχο Χάρη Δούκα, όπου του ζητάει τα ρέστα για τα όσα γράφουν οι δημότες του. Τα έχει βάλει και στο LinkedIn, γιατί κρίμα δεν είναι μια τόσο δυσάρεστη εμπειρία να μην βγάλει και κάτι; Εμείς κρατάμε κυρίως το σημείο που λέει ότι η Αθήνα δεν αξίζει την προσοχή ή τον χρόνο του: «Αθήνα, κοίτα καλά τον εαυτό σου. Η πόλη είναι βρώμικη, χαοτική και επαίσχυντη. Δεν σέβεσαι μια από τις μεγαλύτερες κληρονομιές στην ανθρώπινη ιστορία: τη γενέτειρα της φιλοσοφίας, της λογοτεχνίας και της δημοκρατίας. Σήμερα μοιάζει με ένα άνομο, αναρχικό μέρος. Δεν αξίζεις τον χρόνο ή την προσοχή μας. Διόρθωσε πρώτα τα προβλήματά σου. Μετά μπορούμε να μιλήσουμε.»