Τελείως at home θα νιώθουν από εδώ και πέρα τα οι μαθητές μιας β’ τάξης σε δημοτικό σχολείο του Ηρακλείου, αγαπητές φίλες και φίλοι. Σύμφωνα με την εφημερίδα Πατρίς, η διεύθυνση του δημοτικού σχολείου ανακοίνωσε στους γονείς τους ότι από την επόμενη βδομάδα, τα παιδιά τους θα κάνουν μάθημα σε κοντινή γκαρσονιέρα. Ο λόγος φυσικά είναι ότι στο σχολείο δεν υπάρχει χώρος. Όμως, τα παιδιά δε μπορούν και να εγκαταλείψουν τελείως το σχολείο. Οπότε, τα 7χρονα και 8χρονα θα φεύγουν από το σχολείο μαζί με τη δασκάλα, θα κάνουν μάθημα και στο διάλειμμα θα γυρνάνε στο δημοτικό για να παίξουν στο προαύλιο με τα άλλα παιδάκια. Έτσι, για να μη νομίζετε ότι κανείς δε νοιάζεται για το παιχνίδι των παιδιών. Όμως, για κάποιο λόγο οι γονείς φαίνεται ότι δεν έχουν ψηθεί, σύμφωνα με τα όσα δηλώνουν: «Είναι δυνατόν εν έτη 2025 να μην μπορούν να βρουν λύση στα κτιριακά προβλήματα. Πώς θα κάνουν μάθημα σε μία γκαρσονιέρα, πώς θα μεταφέρονται από την γκαρσονιέρα στο σχολείο… Υπάρχει ασφάλεια σε όλο αυτό. Θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ως τάξη η αίθουσα διδασκόντων που χρησιμοποιείται λίγες ώρες τη μέρα από τους δασκάλους.» Καλό θα είναι να μη γκρινιάζουν, ξέρετε πόσο περιζήτητη είναι μια γκαρσονιέρα στις μέρες μας;