Την πιο Δημόσιο ιστορία των τελευταίων θα έχουν να λένε οι συγγενείς ενός άτυχου 50χρονου΄στην Κρήτη που έφυγε πρόσφατα από τη ζωή. Ο εκλιπών επρόκειτο να ταφεί στο Νέο Κοιμητήριο Ηρακλείου και η κηδεία του έγινε κανονικά, όμως ακριβώς εκεί το πράγμα στράβωσε. Πιο συγκεκριμένα, το φέρετρο μεταφέρθηκε κανονικά έξω από το ναό, μπήκε κανονικά στη νεκροφόρα και έφτασε κανονικά στο νεκροταφείο. Όταν όμως οι συγγενείς και οι άνθρωποι του γραφείου τελετών έψαξαν να βρουν τους υπεύθυνους, βρήκαν το γραφείο κλειστό και τον ένα και μοναδικό υπάλληλο να την έχει κάνει χωρίς να έχει ενημερώσει που θα ταφεί ο νεκρός. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι αρμόδιοι δεν είχαν αφήσει καν κάποιο μήνυμα. Οι παρευρισκόμενοι πέρασαν την επόμενη μία ώρα στα τηλέφωνα προσπαθώντας να βρουν άκρη, όμως δεν κατάφεραν τίποτα. Τελικά, η λύση δόθηκε από τους ανθρώπους του γραφείου τελετών, οι οποίοι βρήκαν μόνοι τους έναν άδειο τάφο και έβαλαν τον 50χρονο εκεί. Προφανώς, αυτό δε βοήθησε και πολύ τα δίκαια νεύρα της οικογένειας. Εμείς πάντως DIY νεκροταφείο δεν έχουμε ξανακούσει.