Ο Ολυμπιακός έχει προβληματίσει αρκετά με την εικόνα του φέτος, ωστόσο οι φίλοι του περίμεναν ένα νέο ξεκίνημα στο ξεκίνημα των playoff. Τελικά αντί για ένα νέο ξεκίνημα, ο Ολυμπιακός εμφανίστηκε ίσως και χειρότερος από ποτέ από την αρχή της χρονιάς. Η αδυναμία να αντιδράσει μετά το γκολ που δέχτηκε μόλις στο 5ο λεπτό και ειδικότερα οι μηδέν τελικές εντός στόχου, εξόργισαν την κόκκινη εξέδρα, η οποία αποδοκίμασε σε διάφορα σημεία του ματς. Στις δηλώσεις του μετά το τέλος του αγώνα, ο Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ δεν κρύφτηκε: “Οι περισσότεροι παίκτες είναι διαφορετικοί όσον αφορά την απόδοσή τους και η ευθύνη είναι του προπονητή. Σίγουρα αν η ομάδα δεν παίζει καλά, τότε φταίει ο προπονητής. Έχουμε 15 μέρες προπονήσεων και το θέμα είναι να δείξουμε ότι θέλουμε να το αλλάξουμε. Τίποτα απ’ όσα κάνουμε δεν μοιάζει με τίποτα απ’ όσα συνηθίζαμε να κάνουμε στο παρελθόν”.