Ιδιοκτήτης του μαντριού στην ταράτσα: «Είχαν και κλιματισμό το καλοκαίρι»

Ιδιοκτήτης του μαντριού στην ταράτσα: «Είχαν και κλιματισμό το καλοκαίρι»

Μήπως πήγαιναν και στο Αγκίστρι το ΣΚ;