Όλο και καλύτερη γίνεται η ιστορία με τα ζώα στην ταράτσα της Κηφισίας. Ο χώρος (ο οποίος είχε στηθεί πριν 5 χρόνια από τον 55χρονο αρχιτέκτονα – developer ιδοκτήτη) του μπορεί να εκκενώθηκε και τα ζώα να πήγαν (ελπίζουμε τουλάχιστον) σε καλύτερο μέρος, όμως έχουμε ακόμη τα θεϊκά επιχειρήματα του χίπστερ κτηνοτρόφου. Γιατί η πλευρά του ιδιοκτήτη εξέδωσε ανακοίνωση, όπου λέει πολλά και διάφορα. Μεταξύ άλλων, ότι είχαν χώρο πρασίνου εκεί πάνω (κάτι σαν μίνι γκολφ) και ότι είχαν κλιματισμό: «Σε σχέση με δημοσιεύματα και αναφορές που προβλήθηκαν εχθές και αφορούν την εκτροφή οικόσιτων ζώων (κατσικιών και πτηνών) σε ταράτσα κτιρίου γραφείων, επιθυμούμε να αποκαταστήσουμε την πραγματική εικόνα και να διευκρινίσουμε τα εξής: Πρώτον, τα ζώα βρίσκονταν σε ιδιωτικό χώρο και ανήκουν σε φυσικό πρόσωπο για καθαρά ιδιωτική χρήση . Η δραστηριότητα λάμβανε χώρα σεβόμενη τους κανόνες υγιεινής, ασφάλειας και ευζωίας. Ειδικότερα: Υπήρχε καθημερινή καθαριότητα του χώρου από εξειδικευμένο συνεργείο. Τα ζώα τελούσαν υπό καθημερινή φροντίδα, σίτιση με υψηλής ποιότητας σιτηρά – φρούτα – λαχανικά και τακτική παρακολούθηση και έλεγχο από κτηνίατρο. Είχαν ληφθεί όλα τα αναγκαία μέτρα για την υγιεινή διαχείριση αποβλήτων και την αποφυγή δυσοσμιών και ο χώρος ήταν κατάλληλα διαμορφωμένος και πλήρως περιφραγμένος, ώστε να εξασφαλίζεται η ασφάλεια και η μη όχληση τρίτων ενοίκων του κτηρίου, στο οποίο στεγάζονται και λειτουργούν ανεμπόδιστα πολλές δημόσιες και ιδιωτικές εταιρείες. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι υπήρχε κλιματισμός εξωτερικού χώρου με εκνέφωση ύδατος για την εξασφάλιση δροσιάς τους ζεστούς μήνες, τα στέγαστρα είναι κατασκευασμένα από θερμομονωτικά πάνελ για εξασφάλιση ακόμα καλύτερων συνθηκών διαβίωσης, τα ζώα προαυλίζονταν σε υπαίθριο χώρο πρασίνου και γενικότερα λάμβαναν την πλέον ενδεδειγμένη φροντίδα. Σε καμία περίπτωση δεν προέκυψε οποιοσδήποτε κίνδυνος για τη δημόσια υγεία, τους περιοίκους ή το περιβάλλον. Οι ισχυρισμοί περί «παράνομης» και «ανθυγιεινής» διατήρησης ζώων δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα και δημιουργούν εσφαλμένες εντυπώσεις στο κοινό. Με εκτίμηση, Ο εκπρόσωπος του ιδιοκτήτη των ζώων.» Αυτά, ΜΟΝΟ στην Ελλάδα.