Τι άλλο θα κάνει πια αυτός ο άνθρωπος; Όταν ο διαβόητος πλέον ρεπόρτερ του ΣΚΑΪ εντόπισε ένα μπούγιο από νεαρές να ετοιμάζεται να επιβιβαστεί στο καράβι για Πάρο, αποφάσισε να στήσει μια σέλφι. Η προσέγγιση ξεκίνησε με το «Έλα κορίτσια καλημέρα! Που πάτε;». Όταν άκουσε για Πάρο αποφάνθηκε ότι «Ρε θα βουλιάξει η Πάρος, δεν αντέχει άλλο κόσμο», αλλά αυτές δεν πτοήθηκαν. Τότε, αποφάσισε να μπει στη σέλφι, τονίζοντας ότι η παρουσία του ανεβάζει την μελλοντική αξία της φωτογραφίας: «Μια selfie όλοι μαζί, κάτσε να έρθω κι εγώ! Έλα αυτή η φωτογραφία θα πωλείται 3.000 ευρώ σε μερικά χρόνια. Έλα, πάμε smile! Δύο βγάλε, μία αν φας και μία αν πιεις!» Ένα πιο ενδιαφέρον σημείο ήρθε στη συνέχεια: «Να περάσετε καλά κορίτσια. Μόνο γυναικοπαρέα;» Για να πάρει την εξής απάντηση: «Τι τα θέλουμε τα αγόρια; Στο είπα και πριν αυτό».