Αληθινές Glory Days έζησε σήμερα το πρωί η ελληνική τηλεόραση, αγαπητές φίλες και φίλοι. Ο τόπος ήταν η εκπομπή του Γιώργου Λιάγκα (όπως μπορεί να έχετε ήδη φανταστεί), ενώ η αφορμή ήταν η αποπομπή του Τάσου Ποτσέπη από τη Συνοριοφυλακή όπου υπηρετούσε. View this post on Instagram A post shared by Τάσος Ποτσέπης (@potsepis_tasos) Όπως επίσης μπορεί να έχετε φανταστεί, ο Σούπερ Πότσεπ αποπέμφθηκε από την ΕΛΑΣ επειδή δεν πέρασε την βάση της αξιολόγησης. Να πούμε επίσης ότι δεν διώχτηκε, απλά δεν τον ανανέωσαν όταν έληξε το πρώτο συμβόλαιο. Όπως φαίνεται φαίνεται ότι δεν κατάφερε να μείνει ούτε στην Ελληνική Αστυνομία, η οποία αν μη τι άλλο δεν αφήνει κανέναν να αποτύχει, για να το πούμε κομψά. Άφησαν αυτό το παιδί να φύγει: Πως θα λυθεί λοιπόν το ζήτημα; Με την επίκληση στη σημαία. Ο Αναστάσιος κουβαλήθηκε στο πάντα φιλόξενο για τέτοιες περιπτώσεις πάνελ του Λιάγκα, όπου ο δικηγόρος του Ανδρέας Θεοδωρόπουλος ξεκίνησε την υπεράσπιση του πελάτη του φορώντας πάνω στους ώμους του Ποτσέπη μια ελληνική σημαία. Τη συνέχεια δείτε τη μόνα σας: Αυτό μάλιστα, αυτό ΕΙΝΑΙ τηλεόραση.