Ούτε ζέστη, ούτε καύσωνα, ούτε Ελ Νίνιο, ούτε την Αποκάλυψη την ίδια δε φοβάται ένας γνωστός μικροπωλητής της Ομόνοιας. Ο κύριος Δημήτρης, ο οποίος κρατάει πάγκο στην Ομόνοια εδώ και 47 (!) χρόνια και είναι γνωστός στο κοινό γιατί είναι πάντα κουστουμάτος, δεν φαίνεται να προβληματίζεται με τις προειδοποιήσεις των μετεωρολόγων. Όταν λοιπόν η κάμερα της εκπομπής «Δεκατιανοί» ζήτησε τη γνώμη του για το ντύσιμο τις μέρες του καύσωνα, ο κ. Δημήτρης έδωσε τη δική του οπτική για το ζήτημα. Είπε μάλιστα ότι θα φοράει το κουστούμι και τις επόμενες ημέρες που η θερμοκρασία στο κέντρο της Αθήνας θα ξεπεράσει τους 40 βαθμούς. «Εγώ το κοστούμι το φοράω πάντα… γιατί κοιτάξτε να δείτε τι γίνεται τώρα με τη ζέστη. Θα σας δώσω εγώ συμβουλές επειδή είμαι σε μια ηλικία και γνωρίζω πολύ καλά τα θέματα. Ζέστη δεν έχει όσο λένε… Αν υπήρχε θα πέφτανε σαν τα κοτόπουλα. Ο καιρός είναι καλός. Ξέρεις που μπορείς να ζεσταθείς; Αν θα καθίσεις εκεί στον ήλιο φυσικά και θα ζεσταθείς. Ενώ στο περπάτημα, αν μπεις σε κάποιο μαγαζί δεν θα έχεις θέμα ποτέ. Βλέπεις τι φοράω; Είμαι κάθε μέρα έτσι. Και μεθαύριο που θα έχει 45, καλά 45 δεν θα φτάσει, αλλά θα είμαι έτσι. Έχω αυτό το ανεμιστηράκι για τον κόσμο γιατί θέλει να το βλέπει και λέει ”να το πάρω αυτό;” Αυτό βοηθάει….» Αξίζει να τον βρει κανένας Αρμάνι και να τον κάνει ινφλουένσερ του, πόσοι άνθρωποι υπάρχουν που είναι τόσο πιστοί στα κουστούμια;