Στο κλασικότατο ερώτημα της πολιτικής, του αθλητισμού και όχι μόνο που είναι το «ποιον προτιμάς για αντίπαλο» κλήθηκε να απαντήσει ο Άδωνις Γεωργιάδης. Μιλώντας στην ΕΡΤ, ο υπουργός Υγείας τοποθετήθηκε ταυτόχρονα για το ποιος είναι ο καλύτερος (ή χειρότερος) τόσο για οχτρός όσο και για ηγέτη της Κεντροαριστεράς. Ο αντιπρόεδρος της ΝΔ απάντησε λοιπόν ότι ο Τσίπρας έχει λάμψη (και potential), ενώ ο Ανδρουλάκης είναι μίζερος. Ναι, βαρύ: «Προφανώς προτιμώ για αντίπαλο τον Ανδρουλάκη παρά τον Τσίπρα. Ο λόγος είναι πολύ απλός. Ο Τσίπρας είναι ένα πρόσωπο που έχει πολλά ταλέντα, έχει υπάρξει πρωθυπουργός και έχει μία λάμψη. Ο κ. Ανδρουλάκης είναι μονίμως θυμωμένος και πάντα σκοτεινός.» Στη συνέχεια είπε κάτι αρκετά λογικό, τουλάχιστον για τα δεδομένα Άδωνι. Πιο συγκεκριμένα, υποστήριξε ότι η αποτυχία του Ανδρουλάκη να κάνει την Κεντροαριστερά great again είναι αυτή που έδωσε πάσα στον Τσίπρα να ξαναπιάσει την πολιτική: «Το ΠΑΣΟΚ παραμένει στάσιμο και αυτό δημιουργεί πολιτικό κενό. Αν το ΠΑΣΟΚ είχε ανέβει δημοσκοπικά και ήταν στο 20-21%, δεν θα υπήρχε χώρος για νέα κίνηση Αλέξη Τσίπρα.» ΝΑ’ΤΟ ΚΑΙ ΤΟ BROMANCE ΑΓΑΠΗΤΕΣ ΦΙΛΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ.