Ο Παναθηναϊκός έκανε μια απίστευτη ήττα από τη Χάποελ, σε ένα ματς που ήταν εξαιρετικός για μεγάλο διάστημα και που έδειχνε να έχει καθαρίσει. Η ομάδα του Αταμάν βρέθηκε στο +11 στις αρχές του τέταρτου δεκαλέπτου και οι 6.000 φίλοι του που βρέθηκαν στη Σόφια ήταν έτοιμοι να πανηγυρίσουν ένα μεγάλο διπλό, όμως κάπου εκεί οι πράσινοι σταμάτησαν να παίζουν μπάσκετ. Το επιμέρους 26-13 της Χάποελ στην τέταρτη περίοδο και τα σερί λουσμένα σουτ του Ναν, έφεραν μια ήττα από αυτές που πονάνε και ενδεχομένως να κοστίζουν. Ο Αταμάν προφανώς και σκίπαρε το flashinterview, ωστόσο έδωσε την εξήγησή του για την ήττα στη συνέχεια. Πιο αναλυτικά: “Χάσαμε την ευκαιρία να πάρουμε μια εύκολη νίκη. Για 35 λεπτά είχαμε τον έλεγχο. Απόψε ήταν κακή η τύχη μας. Στο τέλος της τρίτης περιόδου κάναμε ένα επιθετικό φάουλ και η Χάποελ έβαλε ένα τρίποντο-θαύμα. Χάσαμε 23 τρίποντα στο παιχνίδι. Τα 15 εξ αυτών ήταν ελεύθερα και τα πήραν οι καλοί μας σουτέρ, όμως τα χάσαμε. Σταδιακά η Χάποελ επέστρεψε και κέρδισε το ματς. Είναι μεγάλη η στεναχώρια μας, γιατί για τρεις περιόδους παίζαμε εξαιρετικό μπάσκετ, όμως δεν εκμεταλλευτήκαμε την ευκαιρία να πάρουμε το ματς, το οποίο θα μπορούσαμε να είχαμε κερδίσει ακόμα και με 15-20 πόντους. Τώρα απομένουν τρία παιχνίδια στην EuroLeague. Θα δούμε τι θα συμβεί”.