“Γιατί κάνετε έτσι με τους Ισπανούς;” αναρωτήθηκε ο Φουρνιέ, μάλλον δεν είναι τόσο Έλληνας όσο νομίζει

“Γιατί κάνετε έτσι με τους Ισπανούς;” αναρωτήθηκε ο Φουρνιέ, μάλλον δεν είναι τόσο Έλληνας όσο νομίζει

Ελλάδα δεν είναι μονο η φέτα και το σουβλάκι Εβάν