Όπως όλα τα ωραία, έτσι κι αυτό το σκηνικό έλαβε χώρα σε μια ταβέρνα (οκ, έστω σε κάτι σαν παμπ), αγαπητές φίλες και φίλοι. Ένας Γερμανός τραγουδιστής/περφόρμερ έκανε τα δικά του, χωρίς φυσικά να λογαριάζει ότι έχει Έλληνες στο κοινό. Κάποια στιγμή λοιπόν, αποφάσισε να δώσει ένα παρατεταμένο ΩΩΩΩΩΩΩ. Τότε, οι ασπρόμαυρων συναισθημάτων θεατές του αποφάσισαν με τη σειρά τους να συμπληρώσουν την κορώνα με το γνωστό σύνθημα του ΠΑΟΚ. Και φυσικά, το μάθαμε από τους ίδιους: Πολύ εύκολα ξεπεράστηκε η παρέμβασή τους πάντως, εμείς περιμέναμε να εμφανιστεί μια διμοιρία αλεμανών ΜΑΤ και να τους πετάξει έξω.