“Γελάω με Σορτς” είπε μέσες άκρες ο Αταμάν μετά την ήττα από Ερυθρό

“Γελάω με Σορτς” είπε μέσες άκρες ο Αταμάν μετά την ήττα από Ερυθρό

Μήπως εννοούσε Λορέντζο Μπράουν; χαχα τι λέμε