Μια υπέροχη σκηνή αγάπης και αδελφότητας χάρισαν κάποιοι νταβραντισμένοι εραστές της παράδοσης στη Φλώρινα. Μπροστά στα μάτια του λόκαλ Μητροπολίτη, του υπουργού Άμυνας Νίκου Δένδια και όλων των παρευρισκόμενων, οι βουτηχτές της ιστορίας μας παραλίγο να αρχίσουν τα μπουκέτα για χάρη του σταυρού που πετάχτηκε στα νερά του ποταμού Σακουλέβα. Εντέλει, φαίνεται ότι χρειάστηκε να επέμβουν κι άλλα άτομα, αλλά και να πει κάτι ο Μητροπολίτης για να χωριστούν. Φιλώντας και τον σταυρό, φυσικά: Θα τους ευλογήσει ο Jesus o Undertaker βέβαια κι ας ήμαστε εμείς κομπλεξικοί.