Τι έγινε, αρχίσαν τα μακαιρώματα; Αυτό στο οποίο αναφερόμαστε είναι η πρόσφατη τοποθέτηση του πρώην υπουργού της ΝΔ Γιώργου Βουλγαράκη στην τηλεόραση του ONE, όπου χλεύασε τις προτάσεις Κούλη για το ασυμβίβαστο βουλευτή και υπουργού. Υπενθυμίζουμε ότι ο πρωθυπουργός είχε κάνει το εν λόγω διάγγελμα στο peak των πρόσφατων εξελίξεων στην υπόθεση ΟΠΕΚΕΠΕ, όπου και είδαμε κάμποσους γαλάζιους βουλευτές να βγαίνουν στον τάκο από την Ευρωπαϊκή Εισαγγελία. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης είχε προσπαθήσει να ισορροπήσει τη συζήτηση με την εξής ιδέα: «Εισηγούμαι για μετά τις εκλογές του 2027, ασυμβίβαστο υπουργού και βουλευτή με αντικατάσταση του υπουργού στη Βουλή από τον πρώτο επιλαχόντα, για όσο συμμετέχει στο υπουργικό συμβούλιο και ταυτόχρονη αναβάθμιση του ρόλου του βουλευτή.» Μιλώντας λοιπόν στο ΟΝΕ, ο Βουλγαράκης δε φάνηκε να πείθεται. Για την ακρίβεια χαρακτήρισε τη σχέση της επιλογής υπουργού και της βουλευτικής θητείας ως ρουσφέτι: «Ποιο είναι το μεγαλύτερο ρουσφέτι που μπορεί να κάνει ένας πρωθυπουργός; Να διορίσει κάποιον υπουργό για να κατέβει στις επόμενες εκλογές για να βγει βουλευτής.» Για να συνεχίσει εξίσου δεικτικά: «Κάπου πρέπει να είμαστε ειλικρινείς μεταξύ μας. Όταν το μισό υπουργικό συμβούλιο είναι πρώην υπουργοί που κατέβηκαν στην περιφέρεια και βγήκαν υπουργοί, επειδή ακριβώς ήταν υπουργοί, γιατί αν δεν ήταν υπουργοί, δεν θα τους ξέρει ούτε η μάνα τους… Για ποιον δουλεύαν, για μένα;» Και έκλεισε ως εξής: «Αυτό που εμένα με ενοχλεί περισσότερο από όλα είναι ότι οι κουβέντες που έχουν γίνει για το Σύνταγμα, έχουν γίνει σε έναν καμβά επικοινωνιακό και αυτό είναι κάτι που διαπαιδαγωγεί το εκλογικό σώμα λάθος, δίνει λάθος μηνύματα.» THE ΒΟΥΛΓΑΡΑΚΕΡΣ SEND THEIR REGARDS.