Λαυράκι έβγαλαν οι της ΕΡΤ από την επίσκεψη που πραγματοποίησε στα κεντρικά τους η πρέσβης των Ηνωμένων Πολιτειών στην Ελλάδα, Κίμπερλι Γκίλφοϊλ. Εκτός από το να κάνει βόλτα στον χώρο και να νοσταλγεί την εποχή που δούλευε στο Fox News, η Γκίλφοϊλ αποκάλυψε επίσης ότι ο πλανητάρχης θα κάνει πέρασμα από τη χώρα μας. Μάλιστα, ενδέχεται να το κάνει με το ίδιο σχήμα με το οποίο θα επισκεφτεί την Τουρκία για την Σύνοδο Κορυφής του ΝΑΤΟ, δηλαδή τον υπουργό Άμυνας Πιτ Χέγκσεθ και τον Αμερικανό πρόεδρο και τον υπουργό Εξωτερικών Μάρκο Ρούμπιο. Το όλο πλάνο δεν είναι φιξαρισμένο, οπότε μην πάτε να ποντάρετε στο Polymarket, αλλά η Γκίλφοϊλ δήλωσε ότι θα λάβει χώρα μέσα στο 2026. Ήρθε άραγε η ώρα να φάει greek σουβλάκι από την πηγή ο Ντον; Θα το δούμε τους επόμενους μήνες: Επιτέλους, διεθνές κόντεντ.